středa 27. února 2008

K čemu to je a tak.... plus malý tip...

Jednoho krásného dne jsem se rozhodla, že své myšlenky budu někde zveřejňovat. Nechápu co mě k tomu vede a pravděpodobně mne velmi udiví, když si tuhle věc někdo bude číst... ono se vážně jedná o sled povšechně nesmyslných myšlenkových pochodů, které se za den zrodí v mé hlavě. Dobře, abych nekecala, někdy i sled příhod z mého vlastně ne až tak monotónního života :)

Dneska jsem ve zprávách vyslechla zdánlivě nezajímavou zprávu o posílení koruny vůči dolaru. Následně jsem se nějak s kamarádem začala bavit o fotoaparátech... a nakonec mi došla ta dokonalá skutečnost. Objednat si v tuhle chvíli nějaký objektiv z USA znamená ušetřit nehoráznou spoustu peněz.
Kupříkladu můj vysněný Canon 70-200mm f/2,8 IS USM AL by mě v Čechách vyšel na něco přes padesát tisíc. Tady sotva přes dvacet. To je docela slušný rozdíl. Rybí oko 15mm/f 2,8 vyjde u nás na necelých dvacet tisíc, v USA na deset. To je prostě paráda. Hádám, že bych měla rozbít prasátko, než dolar zase posílí... Představa vlastnictví těchto dvou objektivů je něco jako představa absolutního blaha...
Ceny jsem srovnávala s obchůdkem http://www.lensesnmore.com/

Žádné komentáře: