neděle 9. března 2008

Vaříme s Bartschem...

Jednou za dlouhou dobu se odhodlám k hrdinskému činu - něco si uvařit. Rodinka mě nechala samotnou doma, tak mi ani nic jiného nezbývalo. Teda krom možnosti zajít do restaurace, ale nechtělo se mi z domu. Díky tomu jsem taky místo nečeho na co bych měla skutečně chuť, měla jen rybí prsty a brambory. Nicméně v průběhu vařícího procesu jsem ještě stíhala hledat vzorečky v Bartschovi. Musela jsem vypadat jako taková ta slečna z jednoho matfyz filmečku, která jednou rukou míchá něco v hrnci a v druhé drží učebnici kvantové mechaniky. No ono to teda mělo své následky, místo kmínu jsem do brambor nasypala solidní dávku majoránky, ale co už. Sníst se to stejně dalo.

Mno a konečně mi jede Jabber, tak blbou chybu, jako nekontrolovat, jestli mám při zadávání hesla zapnutý NumLock, si za rámeček nedám. Tak už jenom WiFinku...

Žádné komentáře: