středa 15. října 2008

Vstávání...

Mohlo by se zdát, že mít školu prakticky každý den až odpoledne je ideální. Ale překvapivě tomu tak není. Dneska jsem si předsevzala, že ačkoliv mám na třetí, vstanu v osm ráno a něco užitečného udělám.
V osm ráno budík zazvonil. S jedním okem otevřeným jsem tu ukřičenou věc lokalizovala a spokojeně přeřídila na devátou. Hodina sem, hodina tam, to se toho stane. V devět budík zazvonil a situace se opakovala, ale s tím rozdílem, že jsem si dala navíc jen půl hodiny. Musím být na sebe přece přísná :P
Jo tak o půl desáté budík zazvonil, už jsem ani neotevřela oko, nahmatala ho (jako budík mám mobil a leží mi u postele, najít ho není těžké ;)) a jala se přeřídit na desátou... no tak vzbudila jsem se za deset dvanáct s mobilem v ruce, kde na mé potvrzení buzení čekal čas 10:00. Jo usnout uprostřed nařizování budíku... to už by se dalo považovat za umění ne? :P
A poučení... když neumím stávat, mám školu mít radši na osmou, to by mě alespoň nelákalo si tu mrchu přeřizovat, prostě pozdní vstávání není pro každého...

2 komentáře:

Peťoš řekl(a)...

Aneb jak rika Baumaxa (Suchoripa)

Az me v osm vzbudi budik

s chuti do nej riznu

a vstanu v jedenact

:-)



Jinak toto znam s tim rozdilem, ze ja nevstavam ani na ty hodiny, co se prednaseji v casnych hodinach (obcas tedy se dokazu vyhrabat na ty 'odpolední' od ctyr a pozdeji :-)

Janapka řekl(a)...

Ale ja jsem vazne chtela :P A to tam nebyla zadna hodina, ja chtela mit proste volno, ktere neprospim :)