středa 14. října 2009

Geek feminismus

Dneska jsem na internetu potkala stránky, co mi nahnaly hrůzu. Téma? Geek feminismus. Zní to vtipně ne? Po přečtení několika článků z této wikinky jsem naznala, že pokud existuje něco jako antifeminismus, jsem toho zastáncem. Na výše uvedené stránce se aktivistky zabývají hlavně tím, jak často je na konferencích uváděna prezentace obsahující nějaký hrozně sexistický obrázek. Probůh... asi to nechápu. Když si představím, že pojedu na konferu, kde jsou ženy minorita (což není těžké :)) a vím, že budu mít talk pro cca 150 chlapů, asi je budu chtít nějak probrat z tradiční konferenční letargie. Tak si asi vyberu nějaký zajímavý obrázek do talku... a pochybuju že bych někoho zaujala úžasnou beruškou na čtyřlístku. Zato sexy slečna v plavkách asi zaujme. Chjo to tam ty střelené feministky chtějí chlapy v plavkách místo ženských v plavkách? Chjo milé dámy zamyslete se. Při vší úctě k chlapům, žena prostě vypadá polonahá estetičtěji, tak proč to lámat přes koleno?
Nemůžu si pomoci, ale když si představím autorku těchto článků, vidím zahořklou ošklivou babu, co je naštvaná, že na těch slidech není ona. Jinak abych uvedla svůj názor na pravou míru, jasně, že ženské nesmí být ufrněné princezny, co neumí zabít hřebík do zdi a do přírody jdou na botách s jehlovým podpatkem. Ale jak trefně poznamenal nejmenovaný kamarád, nemusí jezdit s náklaďákem a lámat kamení. Však snad každá ženská se ráda oblékne na společenskou akci, přijme květinu či se nechá na něco pozvat? A jestli ne, tak světe potěš, asi mám zkaženou morálku... neříkám, že ženská nemůže dělat programátorku atp., ale musí přece počítat s tím, že bude jednou z mála žen mezi mnoha muži a musí to brát s nadhledem...

A pokud jsem někoho tímto svým názorem pohoršila, tak pardon, ale já jsem ženou ráda a hloupé poznámky na mou adresu jsou spíš k zasmání ne? Hlavně, dokud nějaký chlap ty poznámky má, tak se cítím jako žena a ne jako chlap a o tom to je :) Však ta příroda věděla, proč nás odlišuje...

Žádné komentáře: