čtvrtek 21. ledna 2010

Servis snů

Před pár dny jsem zjistila, že mi v notebooku neběhá DVD mechanika a zlobí multimediální panel. Teda původně jsem myslela, že jde jen o panel a že je to systémem. Ale ukázalo se, že neběží ani na tučňákovi, ani na oknech. Takže oprava.
Kvůli opravám jsem si v létě vybrala noťas od Dellu. Dell totiž slibuje "NBD service" tedy záruku, která zahrnuje servis do druhého dne. Tak fáze první byla zavolat do Dellu. Chlapík na drátě mě instruoval, jak provést diagnostiku (což trvalo dvacet minut, za které mi fuňel do telefonu... no ehm) a když jsme zjistili, že krom hardwarové závady tomu počítači nic není, přislíbil, že další den mi zavolá technik a domluvím se s ním na dalším postupu.
Má zvědavost neznala mezí. O půl desáté ráno mi skutečně volal technik, kdy že se může zastavit ke mně domů. Tak jsem sdělila že večer, načež se ptal, jestli mě může zastihnout jinde a jestli mám noťas sebou. Tak jsem ho odnavigovala na hvězdárnu. Během půl hoďky byl tu, bylo dílem dalších čtyřiceti minut, než můj noťas rozebral, vyměnil komponenty, složil a s přáním pěkného dne zase odjel. Považuji za neuvěřitelné, že NBD service funguje ;)

Takže shrnuto a podtrženo, můžu všem doporučit Dell počítače už kvůli tomu servisu. Představa, že by to byl nějaký jiný výrobce a já měla počítač měsíc v opravě vážně není lákavá. Takže nešetřit, ono se to vyplatí...

2 komentáře:

Griswold řekl(a)...

Však je to taky to, za co je ten příplatek. Levnější Dell bez NBD je Acer.

Janapka řekl(a)...

No mela jsem pocit, ze levnejsiho je toho spousta, ale i tak muj notas nebyl tragicky drahy... vyplatilo se :)