neděle 28. března 2010

3D revoluce

Tak jsem byla v kině na Alence v Říši divů, ale aby bylo jasno, ne na 3D versi. Vlastně nechápu, co z toho ty lidi mají. Skoro všichni, kdo byli na nějakám 3D filmu mi nakonec tvrdili, že je následně bolela hlava, neboť je to poměrně náročné na oči. Alenku také nabídli v 3D, no z toho filmu přímo koukalo, že byl dělán na třetí rozměr, zahrada by asi vypadala božsky, ale ne na dvě hodiny. Před filmem samozřejmě byly ukázky a všechno animované bude najednou ve 3D. A za to vše vděčíme "proslulému" Avataru (nevím jak vy, ale ani jednou jsem to nebyla schopná dokoukat do konce, tak mě to nudilo :/).
Takže ano, je to krásně technické a kdoví co ještě, ale tak snad teď nebude 3D všechno ne? Drazí producendi, myslete na ty, co by je z toho bolela hlava, na ty co mají rádi klasiku a artové filmy, nestrkejte nám něco co más může zajímat maximálně po technické stránce, nemáme zájem o krásně zabalené nudné příběhy (viz Avatar).

Takže technologický pokrok? Ano, ale zachovejte i tu klasiku, Casablancu si nikdo 3D nepustí a jak je stále milována...

5 komentářů:

Griswold řekl(a)...

3D by bylo většině lidí ukradené, ale filmový průmysl z toho dělá trend. Bohužel. Snad to alespoň povede k nějaké opravdu revoluční trojrozměrné zobrazovací technologii.

Anonymní řekl(a)...

Alenka je artový film? WTF?!

Janapka řekl(a)...

To anonym... alenka neni artovy film, to jsem rozhodne nerekla, jen jsem poznamenala, ze mi staci normalni rozmery a melo z toho spise vyplynout, ze bych nerada, aby se upustilo od promitani artovych filmu, ponevadz nejsou 3D

Griswold: no kdyz ta technika pokroci, tak prosim, nebudu proti :)

Gwinn řekl(a)...

Filmovy prumysl z toho nedela trend. Ze trzby z 3D filmu jsou vyssi nez z toho stejneho filmu uvedenho v 2D je fakt, na ktery naopak filmovy prumysl reaguje.

Janapka řekl(a)...

No jo, je pravda ze z marketingoveho hlediska je to co filmovy prumysl dela chytre :) Jen se obavam, ze za chvili na 2D film nebudu moci pomalu jit, protoze nebude :(