pátek 18. dubna 2008

Aktivní týdny...

Někdy přemýšlím o tom, jestli by nebylo fajn zjistit, co je nuda. No a taky co je to volný čas. Ani jednu z těchto dvou věcí prostě nevedu...

Včera ráno jsem se pěkně nechala vyšokovat tím, že jsem jakýmsi omylem nahlédla do krabičky s diktafonem, jestli tam daný přístroj skutečně je, potřebovala jsem ho totiž na odpolední rozhovor. Zrada, krabička skrývala pouze návod a nic víc. Rozhovor se mi odvolávat rozhodně nechtělo, takže vyvstal problém co s tím. No nakonec jsem smazala půlku mobilu a rozhodla se jej použít jako inkriminované nahrávací zařízení. Nicméně než jsem přišla na tuhle alternativum, ztratila jsem nejméně týden života a hodinu reálného času hysterickým poletováním po bytě a hledáním. Samozřejmě bez úspěchu. (Diktafon maminka večer našla mazaně ukrytý ve skříňce v krabičce od brýlí...)
Takže na přednášku o hodinu později a s bolavou hlavou. Po přednášce jsem nějakým zázrakem stihla oběd i transport za paní kosmetičkou, což byla jedna z positivních stránek tohoto dne. Masáž obličeje je super :)
No a pak ten rozhovor... mobil aka diktafon neselhal, improvizace fungovala a teď to stačí jenom překlofat do počítače... "jenom." Potřebovala bych na to osobního otroka nebo něco podobného. Nicméně rozhovor byl prima, ráda hovořím se zajímavými lidmi a zpěvák skupiny Čankišou jistě zajímavý člověk je.

No a pak hurá na VUT opravovat fyzikální olympiádu. No loni měli účastníci lepší hlody v řešeních. Nicméně to vypadá, že jsem se zase jednou připletla k zajímavým akcím a k tomu, co mě baví dělat. To je značka ideál :) Uvidíme... dneska ráno jsme doopravovali, no někteří řešitelé jsou dobří motáci ;)

Žádné komentáře: