neděle 20. dubna 2008

Všechno bolíííí...

Včerejšek jsem věnovala sportování :) Skoro bych řekla, že je to u mě výjimka, ale poslední dobou mě to docela baví... V rámci universitního Tv jsme jeli sjíždět Dyji. No nebýt toho, že jsem před akcí spala asi tři hodiny, neměla by chybu. Sluníčko, krásná řeka, v polední pauzičce špekáčky s chlebem. Idylka. Mi bylo naprosto nádherně, když jsem tak chodila bosky po tvávě, vedle hučel jez, na kterém jsme se chvíli před tím málem cvakli a tak. Prostě prima akce. Měli jsme neuvěřitelné štěstí na počasí, protože sotva jsme dojeli do Hrádku, docela šíleným způsobem se zatáhlo...
Když jsem pak večer šla s přáteli do hospůdky, měla jsem sebou dokonce i deštník a to už je co říct, já ho totiž nosím hrozně nerada :)

Každopádně voda super, dneska mě bolí celý člověk a musím, slovy MUSÍM se pokusit o dokončení jednoho astropraktika. Není nad odkládání věcí na poslední chvíli...

Žádné komentáře: