pátek 16. května 2008

Letenky, zmatek a tak...

Tak jsem si konečně pořídila letenku do Bulharska. Bohužel jenom do Bulharska. A tím lítostivým tónem nemyslím to, že bych chtěla někam dále (to stejně i pojedu;)), ale že mám letenku jen tam. Kupovala jsem si ji přes net s tí, že jeden let letím PRG-SOF, ten byl v nabídce v korunách, to nebyl problém. Druhé let jsem chtěla SOF-VIE. Tam nastal problém. Cena je v eurech a moje kredítní karta se s tímhle nějak nedovedla smířit. Takže aktuálně mám pouze letenku tam. Chápu, že by se zdálo logičtější jet i nazpět do Prahy, ale Vídeň je blíž a je to levnější. Tak mám alespoň adrenalin. Nicméně ať se děje cokoliv, busem už nejedu. Sedmihodinových přestávek na Bulharsko-Srbských hranicích už mám plné zuby...

No aby toho nebylo málo, mám doma malou soukromou černou díru. Já vím, že to zní nemožně, ale nemám jiné vysvětlení. Každou chvíli si koupím takový ten bloček s lepícími lístečky (často ošklivě žluté a čtveraté;)). A ačkoliv jsem takové bločky koupila od azačátku roku už minimálně tři, doma není ani jeden. Vždycky najdu jenom pozůstatek ve formě lístečku se vzkazem, který je přilepený na mikrovlnce nebo počítači. Ale prázdné lístečky nikde.
Takže jsem vyvinula teorii (dokonce experimentem zjevně potvrzenou), že mám doma mrňavou černou díru specializovanou na tenhle druh kancelářských potřeb. Bestie jedna, proč nemůže žrát třeba ty nelepící lístečky? Ale né, prostě ty lepící jsou asi lepší...

Jo a aby toho ještě nebylo málo (;)), právě jsem otevřela plechovku kukuřice poněkud silnějším trhnutím a všechny ty malé žluté mrchy vyležely do prostoru a posypaly kuchyň. Jednak je po kukuřici a druhak... kdo kdy tušil, že jich tam je tolik???

Žádné komentáře: