středa 14. května 2008

Focení bouřky...

Za zády mi tak pěkně bouřilo (ještě bouří) a tak jsem se rozhodla udělat dotku nějakého toho blesku (chápu, že je den, nicméně jsem to alespoň chtěla zkusit :)). Tak jsem se vrhla pro stativ a fotoaparát, vítězoslavně jsem si je donesla na balkón než jsem stihla všechno vybalit a nastavit, projel krásný blesk přes půlku nebe. Tak jsem si říkala prima, těch bude víc.
No nebylo. Vesele jsem si exponovala, kolem to pěkně hřmělo a blesk ani jeden. Za to mi do obýváku nalétalo spoustu bordelu z balkónu, kde je rozložená nějaká zateplovací blbost, kterou nám ukrajinští dělníci oblepují barák. Takže výsledek mého focení blesků je bordel po celém obýváku a žádná fotka. Krom toho ten bordel docela kouše, když se to dostane na holou kůži. Prostě prima vydařená akce :P

Takže teď to vypadá na vysávání obýváku a pak bych se možná mohla nadále lorentzovsky transformovat (při tom snad nic nezlikviduju)... až příjdu na to, proč pod tou odmocninou mám (v^2/c^2 - 1) a ne naopak, oslavím to :)) (Já se asi budu transformovat komplexně;))

Žádné komentáře: