pátek 27. června 2008

Tajemný pípot a tak...

Dneska byl veskrze náročný den, dopoledne jsem si byla pro zápočet z elektrodynamiky a zkonzultovat téma k bakalářce. Následoval oběd na právech, hoďka v čajovně nad elektrodynamikou a squash. Vlastně jsem byla ráda, že můžu dělat něco jiného, než sedět doma.
Po squashi jsem teoreticky měla namířeno na sraz bývalých spolužáků na Hádech. No proč ne, měla jsem tam cestu se současnou a bývalou spolužačkou zárověň (to je složitý:)) To jsem se zrovna nacházela na Náměstí Míru. Záhy mi zavolal kamarád, abych dojela hrát deskovky do Pisárek. Takže jsem si přes Hády udělala menší výlet, prostě jsem jak pitomá cestovala po Brně (navíc jsem si tu deskovku nakonec ani nezahrála, poněvadž jsem přišla pozdě).

Nicméně k pípotu. Konečne jsem dorazila domů, celá šťastná, že si odpočinu, otevřu dneře a slyším protivné pííííp, pííííp... Podle zvuku jsem dorazila do kuchyně a hledala. Je to mikrovlnka? Ne. Trouba? Ne. (To je tak na nic, když má člověk doma takové ty inteligentní spotřebiče, co pořád na něco upozorňujou.) Nakonec jsem se zaposlouchala do ledničky a hurá, měla jsem viníka. Nicméně jak zrušit pípot? Nakonec jsem pomačkala náhodnou kombinaci tlačítek a je klid :) (Už se těším, až se zítra probudím a kolem mrazáku budou rampouchy.)

A mimochodem, do mé "středověké skupinky" mi přibyli lékař/hajný, služebná, válečný stratég, stavitel katapultů a podobných věcí, děvečka ze statku a kupec (který původně prohlásil, že by byl nevolník, což jsem mu zhatila jakožto nedostatek fantasie ;)) Začínám mít prima "sbírku."

Žádné komentáře: