neděle 6. července 2008

Co je nového...

Takže, abych začala, kde jsem skončila, elektrodynamiku jsem nedela. Nečekaně. Jen jsem si tam tak seděla a zkusila něco vyplnit v testu a vůbec nevnímala svět okolo, prostě mi to bylo tak nějak putna a těšila jsem se domů, až mi začnou prázdniny. Měla jsem takovou ideu, že bych zase něco zkusila napsat, ale kdeže. Nějak mám tvůrčí blok. Ale co, konečně dospávám semestr a bavím se s přáteli a je mi celkově docela fajn. Krom toho bych zítra měla jet na filmový festival do Varů, tak se docela těším.

No a co je nového tak globálně? Máme meteorologickou stanici. Rodiče mi čas od času řeknou, že nejsem normální, nicméně poslední dobou jim odpovídám, že nemám po kom být. Tatínek jednoho dne přišel domů a pod paží mel obrovskou krabici s meteorologickou stanicí (teda takovou maličkou, ale je). Ta nám ted trůní na balkóně a meří všechno možné. Samozřejmě jsem vyzkoušela co se stane, když budu šťouchat do měřáku větru. No to překvapivě rychlost větru nezvýší, ale když se do toho fouká, tak změna poznat jde :) Ještě mi bylo doporučeno, ať zkusím nalít vodu do čidla na srážky, tak to musím co nejdřív vyzkoušet :)

Jinak je svět pořád tím normálním místem...

Žádné komentáře: