sobota 26. července 2008

Sourozenec snajprem...

Můj bratr má zbraň. Teda zbraň, ona je to asi vzduchovka, ale vypadá to docela dobře jako normalní puška a má to nějaké strašne high-advanced zaměřování. Jeho oblíbenou činností v posledních dnech je ležet na balkónu a pozorovat srkz zaměřovač "vzdálené" cíle. Jen čekám, kdy na něj někdo zavolá policajty. Vysvětlovat jim, že si můj patnáctiletý sourozenec pouze hraje bude nelehký úkol.
Nicmnéně začínám mít pocit, že se mám pro jistotu bát. Já vím, že rodinní příslušníci se střílejí jen v americe, ale co kdyby. Neměla bych si pořídit nějaké Magnum? Jen tak pro jistotu... Tohle je tak hrozná doba...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Doufám, že zná film Leon: no women, no kids :-)

Janapka řekl(a)...

No sice jsem ho nevidela, pouze o nem slysela, tak tajne doufam, ze nezna ;)

Anonymní řekl(a)...

Tak to je od tebe dost krutý :-) To byla právě taková zásada toho zabijáka Leona, žádný děti, žádný ženy :-)

Janapka řekl(a)...

No a vyvrazdil by jen chlapy a to je taky dost nuda :)