pátek 29. srpna 2008

Chodící značka a tak...

No, dneska byl skoro den jako každý jiný. Vstala jsem, umyla se a šla se podívat na svatbu kamarádky z tábora. To samozřejmě znamenalo sraz mnoha lidiček z daného tábora, kteří jsou povětšinou z Prahy (kdežto já se nacházím v Brně, stejně tak nevěsta...). Tak jsme se pěkně srazili na Moraváku a hodláme odejít, když v tom kolem nás proběhla živá značka. Zní to divně, takže jak "živá značka" vypadá?
Takže byla to taková blonďatá slečna, co držela normální kulatou značku omezující rychlost na padesát kilometrů v hodině. To je ještě normální. Co nebylo normální bylo to, že slečna měla pouze botasky, kšiltovku a minikraťásky. Nic víc, nic míň. Před chvíli jsem se dozvěděla, že jde o jakousi kampaň zaměřenou na to, že řidiči si mají dávat v centru pozor na chodce a mají jezdit přiměřeně rychle. Já teda nevím, ale když jde o upozornění, které má především chránít děti školního věku... no slečna nahoře bez mi přišla decentně neadekvátní, a to bych řekla, že vážně nejsem nějak prudérní nebo tak...

Žádné komentáře: