pondělí 22. září 2008

Návrat z Maroka...

Tak jo, konečně jsem se vrátila zpět do českých luhů a hájů (sice ne na dlouho...). V Maroku bylo... božsky, krásně, dokonale, úžasně, skvěle... a tak dále. Čas od času sem zkusím poslat nějaké veselé postřehy z cesty (pokusila jsem se o to už v jedné internetové kavárně v Maroku, ale to bylo dílo, no na delší vyprávění :)) a pak i upozornit na fotečky, které si hodím na své stránky. No vzhledem k tomu, že nejsem doma ani 24 hodin a ještě jsem nespala a zítra jdu do školy a jsem tam jedenáct hodin a tak dále a tak dále... prostě víc příště :)

3 komentáře:

Peťoš řekl(a)...

Fotecky... Uz se nemuzu dockat :-)

Janapka řekl(a)...

Ja taky ne :) nejak jsem s nima zasekla pocitac, chudak nezvlada ctyri giga prumerne desetimegovych fotek :)

Peťoš řekl(a)...

Je to proste macka :-)