neděle 5. října 2008

Hrnkový atentát...

Dnešek začal prima. Probudila jsem se chvíli před dvanáctou a cca v jednu jsem se lenivě rozhodla udělat si něco dobrého na oběd (hm žít v anglofonní zemi, nazvu to asi honosně brunch...). No tentokrát se mi jídlo docela vyvedlo. Na tortellinách a salátu teda není moc co zkazit... No problém nastal při umývání nádobí.
To jsem si tak poklidně všechno umyla a vrhla se na utírání a uklízení. Všechno jsem pěkně dala na místo, s ničím jsem nikam neposunula, prostě všechno bylo jak má být. Zahodila jsem utěrku a zhodnotila, že by bodl hrnek kafe. Otevřela jsem skříňku a najednou na mě padá neidentifikovatelný bílý objekt (ha undefined falling object, mám doma UFO;)). Třískl mě po ruce, zlomil mi nehet a způsobil nebývalou bolest. Koukla jsem na zem, co že se mě to pokusilo zabít, a to skleněný hrnek. A nerozbil se. Upřímně řečeno, vzhledem ke způsobené bolesti, jsem tomu hrnku srdečně přála, aby se rozbil. Ale co.
A závěr? Ta kuchyň mě skutečně nenávidí, vlastně bych tam ani neměla lézt (jo výjimku tvoří lednička ;))...

Žádné komentáře: