středa 19. listopadu 2008

Na vlastní nebezpečí

Tentokrát jsem nic neprovedla ani se mi nic nestalo, zcela vážně, ale tak čtyři roky zpátky to byla jiná, to jsem provedla... no dřív než vás na cokoliv napadne kliknout, tak bych ráda odpřísáhla, že následující snímky nehodlám opakovat a skutečně jsem přírodní brunetka :)

Protože jsou tací, co mi nevěřili, že jsem byla blondýnka (Hecho en México, aneb Mexiko 2005)...
Nicméně to byl spíš vedlejší produkt toho, že jsem si hrála na veverku a byla zrzka (jaro 2005)...
Což následovalo po mém opravdu "dark" období, kdy jsem měla vlasy sotva po ramena a ještě k tomu barvy černé (taneční, tedy podzim 2005 a před tím taky nějaká chvíle)...
A pak následovaly taky různé černo zrzavé kombinace, ale ty nejsou až tak zábavné (chvíli jsem se inverznila:))

Takže kdo na to kliknul, následky si nesete sami, já vás varovala...

Žádné komentáře: