čtvrtek 26. února 2009

Paranormální konvice

Občas se mi dějou veselé věci, občas tragické, ale paranormální poprvé. No co se stalo. Ve středu jsem si poklidně přišla domů, jediným obyvatelem byl sourozenec žijící na trojúhelníku postel - počítač - záchod, tak jsem dohopkala do kuchyně, že si udělám kafe. Takže abych popsala tvorbu kafe... kávovar stojí vedle varné konvice a tradičně jsou oba spotřebiče vypojeny ze zásuvky (bouřková paranoia). Šáhnu mezi konvici a kávovar a najednou se spálím o konvici. Naprosto jsem nepochopila co se stalo, neboť bratr konvici v životě nepoužil a byla vypojená. Nicméně byla horká, jako kdyby se v ní zrovna vařilo.
Takže mi není úplně jasné, jak se to stalo. Krom toho konvice ještě dvě hodiny horká byla... a tak nějak... voda takovou tepelnou kapacitu nemá ne? Takže má někdo vysvětlení? Jinak se odstěhuju s prohlášením, že máme poltergeista...

Žádné komentáře: