neděle 22. února 2009

Dveřní drama

Blbá náhoda zase zasáhla v můj neprospěch. To jsem se tak vracela domů po jisté nepopsatelné párty, nijak moc ovíněná, takže hypoteticky neměl být problém. Hm jenže nějaký blb se rozhodnul, že dveře nějako zalomí či co, no prostě jsem se nemohla dostat do domu. Jak na potvoru když rodinka není doma, jsou dvě v noci...
No chvíli jsem přemýšlela co udělám, neboť zazvonit na někoho ve dvě v noci mi nepřišlo jako nejskvělejší nápad. No nakonec mě napadlo, že mám klíče od zadních dveří, které vedou do sklepa a dá se jimi dostat normálně k výtahům. No teda bojím se tam normálně i ve dne, ale ve chvíli, kdy ten zpropadený klíč padnul do zámku a dostala jsem se do domu, neuvěřitelně jsem si oddechla. Není nad kreativní řešení.

A jako bonus... doma se spinkalo nádherně, ale teda vzbudím se, na peřině krev, kouknu se a zjistím, že pochází z mého parádně rozříznutého chodidla. Jak se sakra střep dostane do boty??? Asi tunelový jev nebo co :(S

Žádné komentáře: