pátek 17. dubna 2009

Be connected

Tak jsem se svým iTelefonem podlehla touze být všude online a mít své virtuální přátele neustále v kapse. Tak jsem tak jela do Prahy a říkala jsem si, ha prima, nebudu se dvě a půl hodiny nudit (a nebudu se učit :)) a budu vylepená na icq. Ale chyba lávky, na tratích českých drah prostě není EDGE. Takže kulový a ne připojení. Sice jsem tam i zpět jela vrcholně pohodlnými vláčky, ale operátor zjevně nepočítá s cvoky mého kalibru (kdo by dělal internetové bankovnictví z vlaku třeba že... můžu já za to, že jsem tu fakturu nezaplatila dřív?).
Poučení pro příště je veskrze jednoduché, nespoléhat na to, že na trati je signál, poněvadž není. Nebo je jen střídavě. Což iTelefon zmátlo a pak mi tvrdil, že EDGE není ani v Praze (což byla učiněná dzost :))

Žádné komentáře: