středa 22. dubna 2009

Tiskárna rebelka

Asi dva dny zpátky jsem měla takovou potřebu vytisknout si nějaký nesmysl (pravděpodobně něco do školy). Tak jsem zapla desktop, nahodila zlé widle a hurá na tisk. Nicméně stisknu tlačítko na tiskárně a nic. Tak jsem koukala, kde je problém. Mrknu pod stůl, hle není zapnutá zásuvka. Tak jsem nahodila zásuvku s tím, že teď už to musí jet. No ani omylem. Tak jsem prozkoumala, jestli je zapojená do počítače i do zásuvky, všechno fajn. Tahle kontrola byla mimochodem hrozně stresující, neboť jsem musela šáhnout za počítač, kde se nikdy nikomu nechce uklízet a mám pocit, že tam za chvíli vznikne nějaká velmi vyvinutá kultura. Rezignovaně jsem koukala na tiskárnu, nicméně ani to nečekaně nepomohlo :)
Dneska ráno jsem si říkala, že už měla klid, tak jí zkusím znovu přemluvit ke spolupráci. Zase nic. Tak jsem si pěkně zanadávala a kopla do napájení (máme sofistikovanou tiskárnu co prostě nemůže mít obyčejnou šňůru a musí mít obrovské napájení). A hle koukám, že ten pitomý kabel, co jde z té hloupé krabičky k tiskárně není zastrčený nadoraz. Takže jsem skoro tři dny přemýšlela, kde je nějaká SW chyba a podobně, abych pak jenom přizastrčila kabel. Jo tohle nespraví den...

Žádné komentáře: