úterý 7. dubna 2009

Janapka v domácnosti

Dneska jsem se rozhodla být hrozně pilná. Primárně proto, abych nemusela dělat nic, co zavání povinností, ale to je vedlejší. Pěkně jsem si přepsala přednášku a tak koukám na ten tmavě hnědý stůl (mimochodem tmavý nábytek je zlo...)... potřeboval by umýt. Vzhledem k podnikavé náladě jsem se rozhodla lokalizovat prostředek na mytí dřeva a hurá na úklid. Problém nastal už v první fázi, tedy v hledání prostředku. Měla jsem zafixované, že je ve skříňce pod umývadlem, tak jsem ji otevřela a najednou na mě vypadla nějaká věc, co se ihned vylila a na koberečku před umývadlem začala pěnit. Zvědavě jsem koukala co se stane a když show nepokračovala, identifikovala jsem v rozlitém svinstvu Ariel odstraňovač skvrn.
No co, tak se to rozlilo, to se stává... vrhla jsem se pro vlhkou hadru s tím, že tu lehce slizkou věc utřu. Nicméně vlhká hadra + odstraňovač skvrn = spousta pěny. Tak jsem zvýšila úsilí s hadrou, nicméně pěna se pořád generovala. No naštěstí mě napadlo, že by mohly pomoci papírové utěrky. Sice jsem jich spotřebovala asi půlku role, nicméně pěny jsem se vítězně zbavila.

Prostředek na dřevo byl samozřejmě úplně jinde, ale alespoň jsem strávila půl hodinu života bojem s pěnou (hurá:P). Ale myslím, že můžu zaručit, že v koupelně na zemi už nemáme žádnou skvrnu.
A poučení z tohoto příběhu? Někteří lidé by se neměli snažit být užiteční v domácnosti...

Žádné komentáře: