pondělí 4. května 2009

Nové hračky

Dnes jsem si pořídila dvě krásné hračky... 4GB flashku a přenosný 320 GB externí disk. Proč? Poněvadž jsem se naštvala...

To si tak přijedu z fykosího soustředění a v dobré víře začnu kopírovat fotky. Najednou se kopírování kousne a prý že "fatal error." Můj noťas má tuhle hlášku prostě nějak oblíbenou. Nikdy neřekne "error occured," vždy je to fatal. Ale co už. Tak jsem zkusila všechno možné a chyba tu byla pořád. Nakonec mě napadlo, že mám možná málo místa na disku a ejhle, přesně to byl daný problém. No to je tak když máte 10 Mpx foťák a disk s bídou 80 GB. Tak jsem to nakopírovala na windowsí partition a tam se jala pracovat s fotkami. Nicméně mám ve zvyku je projet milým skriptíkem, který je zmenší, ale je třeba je mít zkopírované... bohužel na to nebylo místo ani u widlí. Tak jsem se musela uchýlit k tomu, že jsem nabootovala widle, následně jsem na datové úložiště hodinu kopírovala zálohu fotek (ok kecám, jen 40 minut...) a pak jsem nabootovala zpátky tučňáka a upravovala (mimochodem taky tak půlhodina, než to ten script zchroupal...). Jak u blbých. Tak jsem se rozhodla, že tohle valný smysl nemá a rozhodla jsem se pro pořízení pevného disku. Jen ten čas co mi to zjevně ušetří je k nezaplacení...

Takže momentálně kopíruju své milované fotoalbum na elegantní černý disk, jež jsem pojmenovala stylově Valhalla (aneb hrdinná data si zaslouží místo odpočinku...) a konečně si říkám, že budu mít pořádek. Teda je pravda, že jsem si už stačila vytvořit nemálo nesmazatelných souborů, ale co už no. Hlavně že to všechno bude pohromadě...
A k čemu flashka? No když mi se tak líbila. Taková pěkná, vysouvací. S nákupem jsem přišla do školy, disk jsem vykuchala hned, ale flashka odolávala. Provokativně bylo na obalu napsáno intelligent drive a člověk se do toho ani deostat nemůže. No nakonec to podlehlo hrubé síle (ne mé), žádné inteligenci. Ale že to bylo dobývání, od probodávání po kousání ke kroucení. Tímto bych ráda apelovala na výrobce plastových obalů... dělejte to méně nedobytné!

Žádné komentáře: