neděle 10. května 2009

Rezervní mobil

Tak holt, člověk má občas smůlu. Má smůla se projevila v tom smyslu, že můj dva měsíce starý iPhone přestal komunikovat s handsfree sadou. No co, tak jsem si řekla, že půjde na reklamaci. Došla jsem do T-Mobilu svěřila se s problémem a dokonce mi nabídli rezervní telefon. Tak jsem nadšeně souhlasila, přeci jen, lepší než má stará Nokia. Vyfasovala jsem HTC MDA touch, či jak se ta věc jmenuje. Koukala jsem na to docela zmateně, tak mi vcelku milý prodejce telefon rozebral, strčil do něj simku a hurá, měsíc mám čekat na opravu iPhonu.
Hm to jsem netušila, jakou mrchu jsem vyfasovala. V onom úžasném htc je Windows mobile, které jsem chtěla nakopnout po pěti minutách, neboť bez návodu je v tom člověk takřka ztracen. Jako bonus to má mrňavá písmenka a minulý přechodný majitel tam nechal své kontakty a zprávy. Tak ještě jsem nezkoumala, jestli se tam nenachází něco vtipného, možná to ještě musím prohrabat.
Ale tak jsem si říkala, měsíc přežiju. Hm, nastavila jsem si na ráno budík a ono houby. Prostě nefunguje, nebo to neumím nastavit nebo co. Takže jsem si sice přispala o dvě hodiny, ale to je tak všechno, nestihla jsem nic dalšího. Takže teď bych ráda jen jednu věc. Dostat se k simce a vrazit ji do své staré Nokie. Jak na potvoru to nejde... Začínám mít pocit, že měsíc bez iPhonu bude na provaz...

Žádné komentáře: