neděle 2. srpna 2009

Hektičnost cestovatelova života

Takže poslední pozdravy z ČR, dnes ráno jsem se vrátila ze Švýcarska a zítra mířím směr San Francisco. Tak jsem zvědavá, jak to v té Americe chodí, těším se a trochu bojím a v neposlední řadě se děsím přesedání mezi lety v Amsterodamu, tak mi držte palce. A tak vůbec se bojím, že jsem zapomněla nějakou veledůležitou byrokratickou blbost.
Ale ještě ke Švýcarsku, bylo tam božsky. Nabídnout mi někdo studium v Ženevě nebo Curychu, neváhám ani minutu. Krásná města. a ty Alpy, to je sen... Až budu mít v Kalifornii kouska času, zkusím na internet hodit fotky. Snad ten čas bude.
Takže držte mi palce... It's time to start living the life, you've imagined (ale to jsem bohužel neřekla já, ale Henry James).

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Teda vy jste byli v Ženevě a ani jste se nestavili... :/
S.

Janapka řekl(a)...

No jo ja na te myslela, ale meli jsme hrozne malo casu :( Sotva pulden a to je na zenevu uplne nehorazne malo :(

Sju řekl(a)...

Nevadí, však se sem ještě určitě koukneš. Aspoň bych tu měla vytržení z šedé monotónnosti. :)
S.