úterý 4. srpna 2009

Pozdravy ze San Francisca

Tak jsem se ocitla na druhé straně světa, než obvykle přebývám. Už celé čtyři hodiny si užívám svoji existenci na americké půdě a za chvíli padnu únavou, neboť jsem po cestě houby naspala. A kupodivu to není tím, že bych neměla pohodlí. Díky zmatkům na letišti v Amsterodamu mě přeložili z Economy class do First class. Pro ty, co neví o co jde... měla jsem soukromou televizi plnou aktuálních filmů a seriálů, výborné jídlo, šampaňské, osobně nás přišel pozdravit kapitán a ještě jsem dostala taštičku s mými oblíbenými cestovními věcmi, jako jsou letové ponžožky či klapky na oči. Jo a jako pozornost podniku takový keramický domek. Krom toho jsou sedadla velikosti křesel a dají se sklopit jako postel... ale takových zajímavých věcí co bylo kolem, to jsem to všechno musela zkusit že.

Na imigračním jsem si prima pokecala s úředníkem, poněvadž jsem byla první češka, kterou osobně poznal. Začínám si užívat, jak exoticky tu musím působit. Ale v tom domku, kde bydlím bydlí i jakási němka, tak zas tak exotická nebudu. A ještě jeden francouz, jinak to tu je taková malá asijská enkláva. No ale vypadá to na prima dovolenou zatím. Narozdíl od čech je tu příjemný vánek od oceánu a rozhodně žádné horko.

Takže...stay tunned for the San Francisco news ;)

Žádné komentáře: