úterý 11. srpna 2009

What is 230

Tak jo... nějak mi to tu stagnuje, na to, že jsem hrozně daleko a hypoteticky bych sem měla postovat zážitky. Jenže ono to prostě nejde. Kolem se děje tolik věcí a když je nechci zmeškat, nesmím tu vysedávat.
Nicméně jedna věc mě naprosto fascinovala. S kolegyní ze školy jsme si byly pořídit lístky na loď směr Alcatraz (je třeba je zabookovat hrozně dopředu, taková hlavní turistická atrakce to tu je... teda vedle Golden Gate Bridge, ale ten je v jednom kuse v mlze, takže turisty asi tak nebere ;)). No ale to není to nejdůležitější. Směr přístav se jde po ulici hned vedle zálivu, Embarcadero se jmenuje a sem jsou situovány různé trhy, spousta pouličních umělců a kdoví co ještě. Tak si tak jdem po téhle zalidněné ulici a najednou kolem nás prošel člověk a oběma dal tričko. Prostě obyčejné khaki zelené tričko. Tedy obyčejné. Je na něm nápis 230. Říkáte si co to? No zezadu trika je napsáno www.whatis230.com. Ti kdo už na odkaz klikli jistě pochopili, že se to prostě nikdy nedozvíme (nebo alespoň v nejbližší době :)). Tohle mě prostě naprosto fascinovalo... a to se děje v celých Státech! Takže jsem se stala součástí tajemství 230...

Shrnuto a podtrženo, zatím nic mě tu tolik nešokovalo jako tohle...

3 komentáře:

Griswold řekl(a)...

No, na těch stránkách je nula nahrazena americkou zásuvkou typu NEMA 5. 230 je napětí v evropské elektrické síti. To nemůže být náhoda.

Griswold řekl(a)...

http://dvice.com/archives/2009/08/chevy-volt-to-g-1.php

Janapka řekl(a)...

No to me sice napadlo taky, ale proc sakra rozdavaji tricka? :D