sobota 1. května 2010

Předvolební šílenství

Nebojte se, na prvního máje jsem se nerozhodla být hrozně politická, ale dnes poprvé jsem spatřila klip "Přemluv bábu." Hm ano, je to trefné, místy však trochu trapné a asi to nejvíc zaujme teenagery, kteří ještě nemají věk aby volili. Takže se to asi mine účinkem. Ale ještě to není tak nechutné jako kampaň "Nevolíš, zaplatíš." Taky umím hodit na plakát nějaké náhodné číslo a tvářit se, že jsem ho dokonale zdůvodnila. Kolik lidí si zkusilo skutečně spočítat, jestli jsou ty čísla skutečná nebo jen náhodně vygenerovaná? Já jsem to tedy nezkoušela, ale moc bych tomu nevěřila.
Ale co mě fascinuje nejvíc, tyto kampaně už nám nic neslibují, jen haní ostatní. Já z toho mám pocit, že sleduju rozpravu čtyřletých dětí, které na sebe pokřikují... "to on rozbil bábovičku"..."neeee on zase ztratil kousek Lega"... A to mám skutečně někoho takového volit? Začíná mi to být proti srsti. Kupříkladu v Maroku mají před volbami vyhrazená malá mista na zdech, každá strana své, tam vyletí své plakátu a nikde jinde. Nikoho neotravuje obrovský ksicht politika (co většinou nebývá fešák) na billboardu kam jen se pohnu.

Nějak je mi z tohohle předvolebního šílenství zle. A to bude ještě čtyři týdny!

Žádné komentáře: