neděle 27. dubna 2008

Osudový Zlín...

Poslední dobou jsem nějaká aktivní. Tenhle víkend jsem si střihla šifrovačku Osud (tedy spíš O5) ve Zlíně. Opět ne s mým nativním týmem, ale s týmem Pralinky zvlášť.
Tahle hra mě nadchla. Měla jsem pocit, že fungujeme skutečně jako tým, šifry byly velmi pěkné, prostě pohodička. Snad jen úkol se sestavováním lodičky z několika málo součástek jsem zvládla proklínat až do konce hry. V dopočtu bychom byli pátí, nicméně se nám nepodařilo v čase pokořit poslední stanoviště. Docela škoda, nebýt lodiček, možná se udržíme na totální špici (tedy prvním místě ;)) až do konce hry. No ale člověk nemůže chtít všechno. Tohle se nebude tvážit, jako reportáž, takže se tu nehodlám rozepisovat, jen sdělit kladný pocit z téhle hry... není nad to jednou za čas jet nonstop při luštění šifer...

Tak mě napadá, že pro většinu obyvatelstva to musí být nehorázná zvrhlost, mrznout někde venku dvacet hodin a snažit se někam doplazit do určitého času. Nicméně ta skupinka dostatečně nadšených a ochotných je celkem velká :)
Shrnuto podtrženo, zase jednou jsem spokojená s víkendem ;) Ikdyž včera jsem po návratu byla pekelně utahaná...

Žádné komentáře: