čtvrtek 1. května 2008

Janapka kuchařkou...

Hm tak zase jednou jsem se přesvědčila, že nemám talent na vaření a až budu bydlet sama, někde bídně umřu hlady. Mezi drahými přáteli už je docela profléklé, že já a kuchyň jsme špatná kombinace, tak jsem došla k závěru, že tohle témátko si zaslouží vlastní label ;)

No co se mi stalo, objevila jsem v lednici jakýsi polotovar, prý plněné papriky. Opodál se schovával kousek knedlíku, tak mi srdéčko zajásalo, nebude kuskus ani lečo, bude maso. Na obalu této chutné krmě bylo napsáno, že je třeba ji čtvrt hodinky mikrovlnit. Tak jsem se zaradovala, že to není složité, hodila papriku na talíř i se zmrzlou omáčkou, podlila vodou a vrazila do mikrovlnky. Dokonce se od ní po chvíli začala linout příjemná vůně. No není nad iluze. Nachystala jsem si knedlíky, včechno prima, vyndala jsem z mikrovlnky talíř s paprikama a koukám jak péro z gauče... kde sakra je ta omáčka? Místo jemné omáčky na talíři bublal podezřelý červený škvarek. Chvíli jsem přemýšlela, jak to zachránit, tak jsem opět podlila talíř vodou, pokusila se onen příškvařek rozkvedlat a hurá do mikrovlnky. Po dvou minutách jsem shlédla dílo zkázy. Voda se odseparovala od příškvarku, paprika se přismahla... není nad polotovary...

No nakonec jsem i tuhle věc zbaštila, chuťově to tak hrozné nebylo, nicméně přesně vím, co nikdy nikomu nebudu vařit, aniž bych vypadala jako největší amatér.

Ono celý tento incident ještě provázel všudypřítomný olej, který někdo zjevně vylil omylem do mikrovlnky, takže jako třešinku na dortu můžu jít umýt kus kuchyňské linky. Ať žije vaření...

Žádné komentáře: