čtvrtek 12. června 2008

Náročný den...

Dnešek byl vcelku veselý. Prvně zkouška z rovnic matematické fyziky. V písemce jsem zvrtala co jsem mohla, bohužel hlavně z učiva středoškolské matematiky (kdo se má starat o směrnice přímky ;))... no hlavně když si člověk ví rady s parciálními diferenciálními rovnicemi... Zkouškou jsem sice zabila notnou část dne, nicméně když se mi kamarádka, co jsem ji dlouho neviděla ozvala s návrhem zajít do kina, nebyla jsem nějak zvlášť proti.

No kino... normálně chodím na inteligentní filmy, ale pro tentokrát jsem se chtěla odreagovat, tak jsem zvolila nejblbější film, co byl v nabídce. Sex ve městě. Hm nějak mi asi unikla pointa života těch odrostlých slečen. Teda ne že by nebylo prima mít šatník větší než můj pokoj, k tomu plný nechutně načančaných modelů od světových návrhářů. Odrostlé slečny se navíc chovaly jako odpudivé slepice, celý film tak nějak přetékal estrogenem a já se modlila, ať ta věc skončí.
Vrchol toho byly film hlasitě komentující slečny vedle a jakási trefená ženská, co si uprostřed promítání zavolala....

Já jsem vlastně ráda, že jsem normální. Nebo jsem abnormální a to kolem je OK? Jestli jo, tak se lidi probůh proberte...

Žádné komentáře: