neděle 4. ledna 2009

Jak je to s tím učením

Jakkoliv zajímavý je předmět, na který se člověk zrovna musí učit, nechce se mu. Během čtení skript o pouhých šedesáti stránkách jsem tak našla neuvěřitelnou plejádu činností, které jsem mohla provozovat.
To jsem najednou měla tendenci chystat příbory, vařit rodičům kafe, dělat si milion nálevů čaje, umývat po sobě hrnky, scannovat hlouposti a tak dále... cokoliv co mě vyruší od učení se prostě musí bezodkladně udělat.
No to jasně vysvětluje, proč je zkouškové jediným obdobím, kdy mám zhruba pořádek v pokoji a snažím se uklízet v bytě, popřípadě se učím vařit. Včera jsem takhle našla prima recept na chilli con carne, který zabere cca hodinu, už se těším, až ho vyzkouším. Prostě závidím lidem, co se na střední učili, alespoň mají návyk, já jsem ho nenabrala ani za nějaký ten pátek na universitě.

Hm, jdu pravděpodobně dělat něco přesně opačného, než je učení... že bych se třeba naučila plést ponožky?

1 komentář:

Peťoš řekl(a)...

Hehehe... myslim, ze to chapu...