pondělí 9. února 2009

Pitomý výtah

Zákon schválnosti je svinstvo. Naštěstí jsem tentokrát nic nezmeškala, ale i tak... V našem úchvatném paneláku jsou dva výtahy, jeden malý, osobní, a jeden velký, nákladní. Malý výtah je možné v průběhu cesty dolů zastavit, ikdyž v něm jedou lidé a přistoupit. Velký ne.
V současné době se malý výtah spravuje, což implikuje celou řadu naprosto otravných záležitostí. Tak kupříkladu čekání na výtah, když někam potřebuju jet "ve špičce". Ještě pořád pokašlávám, tak nepřichází v úvahu běhat po schodech. Odevzdaně tedy čekám, stejně jako supi v ostatních patrech, dokud nezhasne červené světýlko signalizující obsazený výtah. Dnes jsem tímhle přiblblým čekáním strávila třináct minut čistého času. Stopováno.
Ale co je vrchol všeho, opravy malého výtahu začaly 12.1. (což si pamatuju, protože jsem měla zkoušku:)) a měly trvat maximálně tři týdny. Tři týdny uběhly a výtah pořád nejede. Co víc, za celou dobu, a to jsem doma celé zkouškové, jsem viděla pouze jednou někoho na tom výtahu pracovat. Jo a na tohle se platí část nájmu. Zcela vážně by mě zajímalo, jestli se najímají neschopné firmy, nebo jestli na to jen nikdo nedohlíží... ale hlavně, už mě to věčné čekání na výtah nebetyčně unavuje. A co je konečnou třešinkou na dortu? Člověk pochopí, že z desátého patra chodit pěšky neni úplně ok... ale když už máme jen jeden výtah, proč sakra lidé z druhého či třetího patra nejsou soudní a neseběhnou těch pár schodů pěšky? Mám pocit, že dokonce ani neplatí elektřinu za výtah, poněvadž se předpokládá, že budou chodit pěšky, normálně mi je to jedno, ale když takhle zabíjím čas... lidi zvedněte trochu zadek ne? Solidarita nic?
...a tohle je zase jen výkřik do tmy...

Žádné komentáře: