neděle 22. března 2009

iLife

Na otázku "Chceš iPhone?" se neodpovídá ne. Jsou věci mezi nebem a zemí, které se člověku z iracionálního důvodu líbí a chce je mít. Nijak zvlášť, umí bez nich žit, ale na druhou stranu když je má...
Již téměř dva roky jsem majitelkou iPodu. Nemohla jsem si ho vynachválit. Přehrává neskutečně dlouho, velmi kvalitně, menu je velmi přehledné a ovládání božsky intuitivní.
Proto jsem na nabídku pořízení iPhonu kývla bez zaváhání. Místo mobilu a iPodu budu mít jedno zařízení. Na internetu jsem přečetla asi milion recenzí a ono zařízení jsem držela v ruce i před tím... ale kdo nedržel vlastní iPhone, ten nepochopí. Uznávám, že je jistá uchýlka ten přístroj nazývat adjektivem sexy, ale nakonec, proč ne?
Naprosto mě fascinovala možnost synchronizace s účtem na Googlu. Všechny kontakty naskákaly do telefonu jak měly. K tomu se parádně sesynchronizoval email. Se synchronizací hudby přes iTunes mám už docela příjemnou zkušenost, prostě paráda. Během jednoho dopoledne vypadal "ajfoun" k obrazu mému.
Obvzláště mě potěšily některé zdarma stáhnutelné aplikace. Jednak ICQ a Facebook... to byla očekávaná samozřejmost a pak věci jako Astronomical Picture Of the Day. Maličkosti, které potěší. Ještě týž večer jsem měla možnost vyzkouše si psaní přes ICQ pěkně připojená přes EDGE. Na dotykovou klávesnici jsem si zvykla rychle a vůbec jsem byla překvapená rychlostí a tak podobně. Prostě můžu asi doporučit. Těch much, co iPhone má je málo a já je zatím nijak nepocítila. Tak uvidíme, jak tomu bude nadále.

Žádné komentáře: