úterý 14. července 2009

Státnice a to okolo

Koukám, že v posledních dnech jsem se odmlčela a náležitě mi to už bylo vytknuto... ono se není čemu divit. Člověk se pokouší udělat státnice, získat americké vízum a oslavit státnice a tak... no je toho hodně.

Vlastně nejdůležitější bylo nabytí Bc. titulu... a nebyla bych to já, kdyby se těsně před tím vše neporouchalo.
Víkend mezi státnicovou písemkou a ústním kolem. Paráda, znuděně jsem stahovala filmy a tak... a můj úžasný externí disk, který jsem tu kdysi zmiňovala ťuknul hranou o notebook. Ozvalo se zachrchlání a konec. Long live má záloha disku z notebooku. Jak to tak vypadá, vše šlo do kytek. Naštěstí fotky mám z 90% ještě na jiných místech a některé dokonce (!) zálohované. Ale kdyby jen disk, to není vše. Den na to začal chrchlat notebook. Ale jakože hodně. Chrrrrr vr vr chrrrr. Tak co by člověk neudělal. Popadla jsem šroubovák a hodlala se kouknout svému počítači na zoubek. A vykoukala jsem vyběhanou hřídelku větráčku. Rodič sice navrhnul daný komponent sehnat, ale něco uvnitř mi říkalo, že na čtyři roky starý model sotva seženu levnou náhradní komponentu.
No ale postříkalo se to nějakým silikonovým nesmyslem a výsledkem je, že se přehřívá a nechrčí. Nicméně neustálá nespolupráce se vším, co jsem k počítači připojila a vyskakování touchpadu (vrčení už tu bylo dřív, ale touchpad vyskakuje poprvé :)) mě motivovalo k sehnání nového notebooku. Ať žijou nečekané výdaje.

A vrchol toho všeho? Státnice. Jedu na zkoušku, počasí věrně simuluje skleník... no a už během přípravy se zatáhlo, zlověstně zahřmělo a započala se jedna z těch solidních průtrží. Tak jsem málem něrozuměla komisi na co se ptá... ještě, že tu bouřku nechtěli vysvětlit.
Zvláštní je, jak jsem si vždy představila, jak ze školy po státnicích vyjdu celá rozjásaná a ono houby. Vylezu do deště a domů jsem došla jak zmoklá myš. A jak se na mě můj pečlivě vybraný kostýmek pěkně přilepil. Miss mokré všechno. Ale hlavně že je titul doma že ;)

Shrnuto, podtrženo. Státnice mají katastrofický vliv na moji osobu. Ale jsou za mnou!!!

Žádné komentáře: