úterý 14. září 2010

Party efekt trochu jinak

Tak jsem dneska zjistila, že party efekt funguje velmi dobře, někdy až překvapivě. Pokud nevíte o co jde, tak je to takový ten efekt, jak jste ve společnosti, kde skoro neslyšíte vlastního slova, ale když někdo mluví o vás, slyšíte to.
Abych ke své příhodě poskytla okolnosti, tak momentálně se nacházím na letní škole v Arménii, kde se mám učit astronomii a astrofyzice. No a někdo vymyslel, že přednášku budou už od půl desáté (!).
A dneska ráno jsem si tak poslouchala přednášku o vývoji dvojhvězd, která vesměs nepokrývala nic jiného než to, co je v BOBovi. Tak jsem se pomalu na pohodlném sedadle vydala do říše spánku. a najednou jsem se probudila a sluším, že se řeší dokazování relativity pomocí dvojhvězd, konkrétně systému dvou bílých trpaslíků a detekce gravitačních vln. To se mě sice netýká, ale v podstatě to samé se dělá v projektu OJ287, který se mě týká. Takže party efekt na práci a ne na mě, ale funguje dobře ;) Tak jsem se i mohla zeptat, jak moc se jim to daří a vůbec na to, že jsem neposlouchala, se mi dařilo vypadat v obraze. Spolusedící ze mě měla docela srandu, tak prý jestli se mi o tom zdálo. Mno tenhle druh party efektu by se dal jiste vyzkouset i nekdy v budoucnosti... třeba na semináři ;)

Žádné komentáře: